pátek 4. února 2011

Všechno nejlepší Jarmilkám k svátku.





K dnešnímu svátku jsem dostala od manžela a syna kytici růží a luxusní pistáciový dortík koupený ve Vaňkovce.Je výborný a nádherně ozdobený.





                                           Takhle vypadá na řezu.



    Jako dáreček jsem dostala tuhle krásnou konvičku s šeříky.Konvičky patří mezi moje nejoblíbenější dekorace.



V poslední řadě mi dnes přivezl hodný pan pošťák balík z mého oblíbeného obchůdku Bella rose.Dokonce mi i pan pošťák popřál k svátku,bylo to od něj milé.I já jsem neodolala všem známé bílé míse z tohoto obchůdku.Už dlouho jsem čekala až ji zase dostanou a konečně ji už mám doma.Je úžasná.K míse jsem si ještě objednala obrázky s andělkama od Tildy.Nic jsem nemeškala a musela jsem hned nalepit jeden obrázek na dózu,kterou jsem si už před nějakou dobou nastříkala bílou barvou.





Žádné komentáře:

Okomentovat