pondělí 26. září 2011

Poděkování s receptem.


Chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za milé komentíky co mi píšete.Moc mě to těší,že se Vám můj blog a fotečky líbí.Každý komentář je jako pohlazení po duši.



A nyní je tady ten slíbený recept.Je to recept na cuketovou bábovku.Objevila jsem ji v časopisu Žena a kuchyně,kterou si občas kupuji.Když jsem ji upekla tak mi nikdo nevěřil že je z cukety,protože tam nejde opravdu vůbec znát.Tady je originál recept z časopisu.


                                                                

                                                                                 
                                       Přeji dobrou chuť.
                                                               
                                             Hezký den ,Jarka                   

5 komentářů:

  1. Jarmilo, babovka z cukety je jiste netradicni, ale mozna ji taky vyzkousim. Mas to krasne naaranzovano. Hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji Katy,ráda tě tu opět vidím.Přeji také hezký týden a pozdravuj sestru,Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná atmosféra...úplně jsem se zasnila při Vašich fotkách...a ta bábovka mňááááááááááám :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. JARMILKO, KRÁSNĚ NAFOCENO.
    CUKETOVOU BÁBOVKU ZNÁM, JE OPRAVDU MOC DOBRÁ.
    MĚJ SE HEZKY A PŘEJI KRÁSNÉ A POHODOVÉ PODZIMNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Vám děkuji za milé komentíky a také přeji krásné slunečné dny,Jarka

    OdpovědětVymazat