neděle 18. prosince 2011

A je tu 4.adventní neděle...



Dnes v tento sváteční den bych Vám chtěla ukázat něco zvláštního co jsme viděli  v chrámu svatého Štěpána ve Vídni.Když jsme tam přišli tak už zapadalo slunce, uvnitř jen hořely svíce a bylo tam tak zvláštní duhové osvětlení, které jsem ještě nikde v kostele neviděla.Připadlo nám to jako by zapadající slunce vrhalo světelné paprsky přes barevné vytrážové okno.Byla to úchvatná podívaná.




































Přeji krásné předvánoční dny a moc děkuji za milé komentíky,
                                                               s pozdravem Jarka

1 komentář:

  1. Máš neskutečně fajn blog, krásně se to čte a dívá a jsi moc šikovná. Přidávám se k pravidelným čtenářům a jdu ti to tady celé prolézt :-)
    Můžu tě pozvat i ke mně na návštěvu? Jsem mamina dvou malých dětiček, žiju na jihu Rakouska a relaxuji převážně kreativně...

    http://vad-art.blogspot.com/

    Mimochodem, ve Vídni jsem strávila 6 let, narodila se tam moje dcera a tenhle chrám je moje srdečná záležitost...

    OdpovědětVymazat